*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Atranka į Lietuvos Respublikos ambasados Indijos Respublikoje ūkvedžio pareigas (darbas pagal terminuotą darbo sutartį)

Atranka į Lietuvos Respublikos ambasados Indijos Respublikoje ūkvedžio pareigas (darbas pagal terminuotą darbo sutartį)

Pareiginė alga nuo 1053 eur iki 1963 eur (brutto)

Reikalavimai kandidatams:

  • turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą;
  • mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  • turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti atstovybės tarnybines transporto priemones;
  • sugebėti savarankiškai planuoti ir atlikti savo darbą, pasirinkti darbo metodus, spręsti problemas;
  • išmanyti darbo ir priešgaisrinės saugos reikalavimus;
  • būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos, diplomatinės atstovybės veiklą, išmanyti teisės aktus, reikalingus ūkvedžio funkcijoms atlikti;
  • atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

Darbo pobūdis:

  • užtikrinti atstovybės pastatų (įskaitant ir rezidenciją), tarnybinių patalpų, inžinerinių sistemų, informacinių technologijų įrenginių, signalizacijų techninę priežiūrą ir eksploataciją, organizuoja jų remonto darbus;
  • organizuoti prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus, teikti ataskaitas;
  • rengti ir vykdyti sutartis paslaugų ir ūkinės veiklos klausimais, tvarko su ūkine veikla susijusias sąskaitas;
  • aprūpinti darbuotojus darbui reikalingomis priemonėmis ir prekėmis;
  • rūpintis atstovybės patalpų ir teritorijos valymu ir tvarkymu;
  • prisidėti organizuojant atstovybės renginius ir priėmimus;
  • pagal kompetenciją susirašinėti su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
  • registruoti gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoti ir siųsti dokumentus, tvarkyti protokolinę korespondenciją ir vykdyti kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  • pagal kompetenciją rengti raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
  • formuoti ambasados dokumentų bylas, rengti dokumentacijos planą bei tvarkyti archyvą;
  • stebėti žiniasklaidos pranešimus, platinti ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
  • atnaujinti ir skelbti informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
  • vykdyti kitus atstovybės vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Darbo pradžia: po patikros dėl galimybės išduoti leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, bet ne anksčiau kaip  2025 m. sausio 2 d.

Darbo vieta: Naujasis Delis, Indija

Paraiškas ir gyvenimo aprašymą siųsti iki 2024 m. spalio 17 d. LR ambasadai Indijoje el. paštu: amb.in@urm.lt.