Mirties registravimas
Mirties registravimas
Atnaujinta
2023-03-22
Konsulinė įstaiga turi teisę registruoti užsienio valstybėje mirusio Lietuvos Respublikos piliečio mirtį, jeigu jo mirtis nėra įregistruota užsienio valstybės institucijose. Mirtis registruojama konsulinėje įstaigoje, kurios aptarnaujamoje konsulinėje apygardoje yra mirusiojo gyvenamoji vieta arba mirties vieta.
Mirčiai įregistruoti turi būti pateikiami šie dokumentai:
- suinteresuotų asmenų prašymas;
- medicininis mirties liudijimas arba kitas medicininis Lietuvos Respublikos piliečio mirtį patvirtinantis dokumentas. Užsienio valstybių institucijų išduoti dokumentai turi būti išversti į lietuvių kalbą. Užsienio valstybėse išduoti dokumentai, patvirtinantys mirties faktą, gali būti nelegalizuoti ar nepatvirtinti pažyma Apostille;
- Konsulinė įstaiga, registruodama asmens mirtį, paima pasą, asmens tapatybės kortelę, jeigu mirusysis šiuos asmens tapatybės dokumentus turėjo.
- Registracija konsulinėms paslaugoms
-
Aktualiausia informacija
- Keliaujantiems LR piliečiams
- Nelaimės atveju
- Konsulinė registracija
-
Asmens tapatybės kortelė ir Lietuvos Respublikos pasas
- Koks yra konsulinis mokestis už Lietuvos Respublikos tapatybės kortelės ar paso išdavimą/keitimą?
- Pirmojo dokumento išdavimas užsienyje gimusiam vaikui
- Paso arba asmens tapatybės kortelės keitimas/išdavimas vaikams (iki 16 metų)
- Paso arba asmens tapatybės kortelės keitimas/išdavimas asmenims nuo 16 metų
- Paso arba asmens tapatybės kortelės keitimas/išdavimas asmenims, pakeitusiems pavardę po santuokos/ištuokos užsienio valstybėje
- Paso arba asmens tapatybės kortelės išdavimas asmenims, praradusiems asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą
- Paso arba asmens tapatybės kortelės atsiėmimas
- Asmens grįžimo pažymėjimas
- Laikinas pasas
- Konsulinio mokesčio dydžiai
- Konsulinės pažymos
- Gyvenamosios vietos deklaravimas
- Civilinė metrikacija
- Archyviniai ir kartotiniai dokumentai
- Lietuvos Respublikos pilietybė
- Dokumentų legalizavimas ir tvirtinimas pažyma Apostille
- Notariniai veiksmai
- URM konsulinė informacija
- Vizos
-
Elektroninės paslaugos Lietuvos piliečiams
- Pranešimas apie asmens dokumento praradimą
- Išvykimo iš Lietuvos Respublikos deklaravimas
- Pažyma apie asmens (ne)teistumą
- Pažyma, patvirtinanti kliūčių santuokai sudaryti nebuvimą
- Užsienyje sudarytų civilinės būklės aktų įtraukimas į apskaitą Lietuvoje
- Civilinės būklės akto įrašo išrašas
- Vardo ir pavardės keitimas
- Prašymo įregistruoti santuoką Lietuvoje pateikimas
- Tėvystės pripažinimo/ nustatymo įregistravimas
- Notariniai veiksmai
- Dokumentai iš Lietuvos archyvų
- Kitos el. paslaugos
-
Kita konsulinė informacija
- Konsulinių pareigūnų funkcijos
- Vaiko laikinas išvykimas į užsienį
- Rekomendacijos dėl kelionių saugumo Indijoje
- Informacija apie privalomąją pradinę karo tarnybą
- Vertimai
- Informacija sulaikytiesiems
- Advokatai
- Vaiko teisių apsauga
- Konsulinių pareigūnų sprendimų apskundimo tvarka
- Prašymų formos
- Padėkite mums tobulėti
Kaip mus rasti?
Tel. +91 11 4313 2200; +91 11 43132202 (konsulinis skyrius)
E-mail [email protected], consul.in1@urm.lt
plačiau
E-mail [email protected], consul.in1@urm.lt
plačiau